به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.




از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم تیرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


4643...0918: من از سرپل ذهاب هستم بچم شب زلزله به دنیا اومد گفتن به کسانی که تولد شب زلزله ذاشتن 5 ملیون بلاعوض میدن الان بعد 9 ماه با وجود سه بار تشکیل پرونده دیروز همه رو جواب کردن که نمی دهند. در حالی که چندین بار اعلام شد از طرف سازمان هلال احمر که این مبلغ از کمک های مردمی پرداخت شده است.  لطفا پیگیری کنید. به خاطر خدا

 

9857...0936: پیمانکاران افغانی در منطقه 17 تهران خیابان شهید مهمان نوازان (ابطحی) سابق برای نصب فاضلاب منازل پول های بسیار زیادی از مردم مطالبه می کنند. مسئولین فاضلاب شهری کجایند هیچ حساب و کتابی در کار نیست.

 

3594...0917: یک گزارش درمورد وضع خودرو تهیه کنید . ایران خودرو سایت فروشش بسته است و قیمت مثلا پارس 14 ملیون با قیمت کارخونه تفاوت داره.

 

9687...0918: از وزیر محترم بهداشت خواهش می کنیم فکری به حال بیمارستان دهلران در استان ایلام بکنند. بررسی کنند در سال چند نوزاد هنگام تولد به خاطر بی توجهی پرسنل بیمارستان و قسمت مامایی از بین می روند.

 

7284...0913:  به مسؤلین بگویید ساعت کاری را برگردانند مثل سابق. یک ساعت هم که زودتر باید بیاییم.این چه زندگی هست خواب بیایم سر کار خواب برگردیم خانه. فقر که هست حداقل کمی خوشی را از مردم نگیرید. مجید قرمزی از اصفهان.

 

7929...0933: لطفا در مورد عدم ادامه تحصیل فرهنگیان و اعمال مدرک یکب ار بعد از استخدام که مغایر با سند تحول بنیادین و چالش جدی و غیرقابل قبول برای فرهنگیان است پیگیری بفرمایید. (طبق راهکار 11-3 فصل هفتم ادامه تحصیل حق مسلم معلمان است). با تشکر

 

7284...0913: به مسؤلین محترم بگویید شما را به خدا ساعت کاری را به قبل برگردانید. درمصرف هیچ تأثیری نداشته است و ارباب رجوع ساعت ۸ به بعدمی آید. یک ساعت که آوردند عقب یک ساعت هم که زودمی آییم چه زندگی شد برای ما چقدر بی خوابی و کارگری.

 

5534...0913: چرا خودروسازهای داخلی از لاستیک های چینی برای ماشین هاشون استفاده می کنند.

 

4614...0939: آقا جان هركی دوست داريد يک پيگيری كنيد ببينيد معافيت فرزندان ايثارگران با سابقه ٢٦ و ٢٧ ماه كه قرار بود سه ماه اول سال اعلام بشه چی شد. به خدا مانده ايم چيكار كنيم.بريم سربازی، نريم، معافيم،  نيستيم، درس بخونيم، درس نخونيم، بدون پايان خدمتم كه كار نمي شود كرد. لطفا پیگیری کنید.

 

5802...0917: تعداد 35 نفر نیروی شرکتی در بیمارستان خاتم انبیاء خفر جهرم هستیم نه حقوق گرفتیم یک سال هم اضافه کار دریافت نکردیم لطفا از دانشگاه علوم پزشکی جهرم پیگیری کنید.

 

2616...0914: من بچه ام هفت ماهش ولی هنوز یارانه نمی گیره و می گویند که باید قبل از به دنیا آمدنش یارانه را  از پدرتون جدا می کردین ما هم بعد از دنیا آمدن این کار کردیم و حال ما چه کار کنیم.  پدرش هم کارگرهست اگه ممکنه اینو به گوش مسولین برسانید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار