۲۰۰ سری جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی اهدا شده است.

تامین جهیزیه 200 نوعروس نیازمند آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی گفت :  تامین جهیزیه 200 نوعروس نیازمند آذربایجان شرقی از طریق مشارکت های مردمی در 4 ماه گذشته در اختیار نوعروسان نیازمند قرار گرفته است.


جعفری با بیان اینکه برای تأمین این تعداد جهیزیه بیش از 700 میلیون تومان هزینه شده افزود: از این مبلغ حدود 200میلیون تومان از طریق صدقات و بقیه از اعتبارات دیگر تأمین‌ شده است.


وی ادامه داد: هم اکنون 200نوعروس نیازمند در نوبت دریافت جهیزیه هستند که ان شاالله به همت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تأمین خواهد شد.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خاطرنشان کرد : در سال گذشته 2هزار و 451سری جهیزیه با هزینه 7میلیارد و 478 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.


وی ادامه داد : برای تامین این تعداد جهیزیه 4 میلیارد تومان از طریق صدقات مردم و کمک های خیران و بقیه از طریق اعتبارات دیگر کمیته امداد هزینه شده است.


جعفری به اهمیت کمک خیران استان در تهیه جهیزیه برای نوعروسان اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.


وی با اشاره به اجرای طرح کوثر کمیته امداد گفت : پرداخت کمک‌ هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/

 

تامین جهیزیه 200 نوعروس نیازمند آذربایجان شرقی

برچسب ها: جهزیه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.