امام جمعه آبادان گفت: با توجه به برطرف شدن مشکل آب شرب آبادان در این هفته باید شاهد رفع مشکل آب روستایی هم باشیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با تشکر از کارگران ، مسئولان ، نیروهای جهادی ، بسیجی و امامان جمعه شهرهای مختلف برای کمک رسانی و برطرف کردن مشکلات آبرسانی گفت: با توجه به برطرف شدن مشکل آب شرب آبادان در این هفته باید شاهد رفع مشکل آب روستایی هم باشیم.

وی با اشاره به رهاسازی آب برای کشاورزی در روزهای گذشته افزود : باید برای رهاسازی دوباره آب تلاش شود تا نخلستان های آبادان جانی دوباره بگیرند .

امام جمعه آبادان شکستگی های اخیر  لوله های آبرسانی برای قرار دادن شهروندان در شرایط سخت را کار معاندان دانست و گفت : مردم هوشیار باشند چرا که دشمن در این زمینه سرمایه گذاری کرده است .

ابراهیمی پور  از بهره برداری ازخط آبرسانی هزار خبر داد و افزود : با بهره برداری از این خط آب شرب مردم حاشیه نشین شهر هم برطرف میشود .

وی در ادامه به برگزاری جلسات  متعدد با وزرا توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در این جلسه مهم راهکارهای بسیار خوبی برای برون رفت از مشکلات و ایجاد ثبات به اقتصاد کشور دادند .

خطیب جمعه آبادان جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی ، ایجاد عزم راسخ ، روحیه قوی ، انگیزه و شجاعت مسئولان در کار ، دعوت از بخش خصوصی ، اتحاد  و صحبت رو در رو با مردم را از جمله راهکار های ارائه شده توسط مقام معظم رهبری دانست و از مسئولان خواست برای اجرایی کردن این راهکارها تمام تلاش خود را بکنند .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.