کاروان زیر سایه خورشید برای حضور در جشن های مردمی دهه کرامت در ۴۰ منطقه شمال استان اصفهان، هم اکنون وارد این استان شد.

علی اصغری مسئول کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهر گل و گلاب کاشان و ۴۰ منطقه شمال استان اصفهان در مجاورت این شهرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این کاروان متشکل از حجت‌الاسلام عباس عزیزی روحانی کاروان، حسین خوش احوال خادم دربان کشیک ششم آستان، محمدتقی حسینعلی زاده خادم دربان کشیک سوم آستان و رضا سابقی مقدم کفشدار کشیک اول آستان قدس رضوی است.

 اصغری با اشاره به حضور این کاروان در جشن های مردمی دهه کرامت در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و شهر و روستاهای توابع آن در ۴۰ نقطه شمال استان اصفهان حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه کاروان ابتدا وارد شهرستان نطنز می شود و استقبال مردم این شهرستان قرار می گیرد، گفت: برنامه های مراسم استقبال در مسجد جامع نطنز اجرا می شود.

به گفته وی، عیادت از بیماران بیمارستان مرکزی و حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه های این کاروان در شهرستان نطنز است.

مسئول کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهر گل و گلاب کاشان گفت: برنامه بعدی کاروان پس از نطنز حضور در شهر بادرود و آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس برادر امام رضا علیه السلام با اقامه نماز جماعت مغرب عشا و عیادت از یک بیمار است.

صادقی اظهارداشت: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهر گل و گلاب کاشان تا روز سوم مرداد در کاشان است و در جشن های مردمی دهه کرامت در این شهرستان شرکت می کند.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه این کاروان در کاشان با حضور در جشن ملی زیر سایه خورشید که چهارشنبه‌ شب سوم مرداد همراه با آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در دبیرستان ماندگار امام خمینی کاشان (ره) پایان می پذیرد.

انتهای پیام/م

کاروان زیر سایه خورشید وارد اصفهان شد

برچسب ها: فرودگاه ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.