رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه از بهسازی جاده ارتباطی و تکمیل راه روستایی خوشاکو تا پیست اسکی خبر داد.

صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: به دلیل ظرفیت ویژه گردشگری در منطقه خوشاکو باید زیرساخت‌های رفاهی در این محل ایجاد شده تا بتواند پاسخگوی حضور گردشگران و علاقه‌مندان باشد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحول اقتصادی و نیز جذب سرمایه گذاری، تقویت و مناسب سازی راه‌های روستایی بسیار حائز اهمیت است، افزود: در همین راستا لکه گیری و چاله پرکنی راه روستایی خوشاکو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به زودی آغاز می‌شود.

این مقام مسئول افزود: منطقه گردشگری خوشاکو یکی از مناطق مهم جذب توریست در استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان ارومیه به شمار می‌رود که با اجرای این پروژه ضمن کمک به اقتصاد منطقه، رفت و آمد گردشگران نیز در این مسیر تسهیل می‌یابد.

حبیب زاده در ادامه از اتمام دو پروژه دیگر راهداری نیز خبر داد و گفت: ترمیم و اصلاح آسفالت راه روستایی گلمرز و راه روستایی جانویسلو هر کدام به طول یک کیلومتر به اتمام رسیده و جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۱۲۵ خانوار روستایی از مزایای راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

ریس اداره هم جنین از نصب و ساماندهی علائم ایمنی در محور‌های روستایی نیز خبر داد و گفت: روستا‌های عربلو، جاریحان، مرادکندی، اسلاملو و قشلاق میرزا علی با نصب ۶ عدد تابلوی اطلاعاتی و شناسایی روستائی ایمن سازی شدند.

حبیب زاده نصب ۶ ردیف سرعتگیر پلاستیکی در محل تقاطع روستا‌های آلمان آباد، کردلر و گلمان را یادآور شد و تصریح کرد: ضریب ایمنی تقاطع روستای آسایش در بخش مرکزی نیز با نصب ۶ عدد تابلو هشدار دهنده و کاهنده سرعت افزایش می‌یابد.
 
انتهای پیام/ن.م
 

ایجاد زیرساخت های رفاهی در منطقه خوشاکو ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.