خطیب گفت: با توجه به داشته هایمان به آینده نگاه می‌کنیم و هدف اصلی مان حفظ جایگاهمان در لیگ برتر است.

سرپرست تیم پارس جنوبی جم:بر اساس بودجه مان هدف گذاری می‌کنیمعبدالرحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد اهداف این تیم در لیگ برتر هجدهم در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما بر اساس بودجه ایی که تیممان را می بندیم در باشگاه هدف گذاری می کنیم. هوداران ما از ما انتظار دارند که بتوانیم جایگاه خودمان در لیگ برتر حفظ کنیم. ما واقعا به قهرمانی و یا رتبه های بالا فکر نمی کنیم و هدف اول ما ماندن در لیگ برتر است. تیم های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور سازی هستند که با سرمایه گذاری های خیلی بیشتر از تیم پارس جنوبی جم مدعی های اول قهرمانی و کسب سهمیه آسیا هستند و تیم ما در حد توانش می جنگد. نباید اتظارات را از تیممان بالا ببریم. باشگاه پارس جنوبی جم وتمام اعضای آن تلاش می کنند تیم خوبی راهی مسابقات کنند.

او در مورد تمرینات آماده سازی قبل فصل گفت: ما در حال انجام تمرینات آماده سازی خودمان هستیم. بازی های تدارکاتی مناسبی انجام داده ایم و در حال آماده شدن برای بازی با فولاد خوزستان هستیم.

هماهنگ کردن بازیکنان جدید زمان بر است

خطیب در مورد شرایط تیم و بازیکنان جدید گفت: ما با تیم های پیکان،‌ سپاهان، تیم ملی امید، صنعت نفت آبادان، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و سایپای تهران بازی تدارکاتی انجام دادیم. از شرایط تیم راضی هستیم و با توجه به اینکه 10 بازیکن کلیدی خود را برای فصل جدید از دست داده ایم و تارتار بازیکنان جوانی جایگزین آنها کرده اند زمان می برد تا تیم شکل ایده آلی به خود بگیرد. بازیکنان جدید مورد تائید آقای تارتار هستند ولی هماهنگ کردن بازیکنان جدید با یکدیگر تلاش مضاعفی می طلبد.

عملکرد تیم ها در طول فصل معرف آن هاست

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در مورد فصل پیش رو و مدعیان لیگ هجدهم گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست. نمی توان از همین الان گفت چه تیمی قهرمان می شود و چه تیم هایی در رده های بعدی قرار می گیرند. ممکن است یک تیم بزرگ نتواند نتیجه بگیرد و از طرفی این امکان هم وجود دارد تیم های کوچکتر شگفتی ساز شوند و در رده های بالای لیگ قرار بگیرند. عملکرد تیم ها در طول لیگ می تواند بهترین راهنما برای معرفی تیم های مدعی باشد. فقط با شروع شدن بازی های لیگ هجدهم عیار تیم ها مشخص خواهد شد.

گوهری می تواند تبدیل به یک پدیده شود

خطیب در مورد شرایط رحمان احمدی دروازه بان مصدومشان گفت: تصمیم اینکه او در بازی اول بازی کند یا خیر بر عهده کادر فنی است. اطلاعی در این مورد ندارم و هنوز به من هم اعلام نکردند که احمدی از کی می تواند برای پارس جنوبی جم در لیگ بازی کند. تیم ما 2 دروازه بان جوان به نام های احمد گوهری و سینا حاجی وند دارد. کادر فنی حساب ویژه ای رو این 2 دروازه بان باز کرده و پیش بینی می کند گوهری جزو پدیده های این لیگ باشد.


بیشتر بخوانید: آخرین شرایط نقل انتقالات تیم پارس جنوبی جم


انتهای پیام/

اظهارات خطیب درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی در لیگ برتر هجدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار