برادران برزوتسكی،بازیکنان تیم زسکا مسکو و مدافعان سابق تیم ملی فوتبال روسیه از دنیای فوتبال خداحافظی کردند.

دوقلوهای فوتبال روسیه کفش ها را آویختندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اعلام وب سایت رسمی باشگاه زسکا مسکو، بازيكنان بازنشسته الكسی و واسيلی برزوتسکی که تا دو سال قبل عضو تیم ملی فوتبال روسیه نیز بودند، در سن 36 سالگی به عنوان بازیکن از فوتبال خداحافظی کردند.
واسیلی که از سال 2003 تا 2016 عضو تیم ملی روسیه بود 101 بار به عنوان مدافع برای این تیم ملی کشورش بازی کرد و 5 گل هم به ثمر راند.
الکسی هم در پست دفاع میانی بازی می کند از سال 2003 تا 2016 برای روسیه 58 بار بازی کرده است.
این دو بازیکن دو قلو با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام بازنشستگی خود گفتند،
"شانزده سال حضور در یک باشگاه (زسکا) باورنکردنی ات، پس از تمام این سال ها در یک باشگاه که واقعا بومی شده است، با پشتیبانی فوق العاده ای از جانب طرفداران، پایان دادن به کار خود در این باشگاه بسیار مشکل است و ما اکنون به عنوان هوادار از قرمز آبی ها حمایت خواهیم کرد. "

آلکسی و واسیلی محصول مدرسه فوتبال "اسمنا" مسکو هستند. این دو فوتبالیست در سال 2002 کار خود را در زسکا شروع کردند. سال 2003، برای نخستین بارقهرمان لیگ روسیه شدند. آنها به این باشگاه کمک کردند شش بار قهرمان لیگ ، هفت بار فاتح جام حذفی و شش بار قهرمان سوپر جام روسیه شود. علاوه بر این، الکسی و واسیلی برزوتسکی با زسکا قهرمان جام یوفا در فصل-2004-2005 شده اند.
انتهای پیام/


برادران بروزتسکی از فوتبال خداحافظی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار