رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ۶۴ درصد کشته‌شدگان تصادفات در کرمانشاه عابران پیاده هستند.

عابران پیاده بیشترین کشته‌های کرمانشاه در تصادفات هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  سرهنگ فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت:  سال گذشته ۹۰ عابر پیاده در کرمانشاه در تصادفات جان باختند که بیشترین این موارد هم در بزرگراه‌های غربی و شرقی رخ داده است.

وی  افزود: در این زمینه مکاتباتی با شهرداری کرمانشاه داشته‌ایم و همچنین در شورای ترافیک استان هم این موضوع مطرح شده و از ۲ سال قبل در مورد استقرار پل‌های عابر مکانیزه در این قسمت‌ها به شهرداری ابلاغ داشته‌ایم.

وی از پیشنهاد طرح ارتقای تردد عابران پیاده خبر داد و گفت: بیشترین کشته‌های کرمانشاه در تصادفات عابران پیاده هستند و در این طرح برای کاهش این موضوع راهکارهایی پیشنهاد شده است.

 شیری تصریح کرد: در کشور ۴۴ درصد کشته‌های تصادفات عابران پیاده هستند در حالی که این رقم در کرمانشاه به ۶۴ درصد می‌رسد که از میانگین کشوری بسیار بالاتر است.

وی بیان کرد: نیازمند ارتقای تردد عابران پیاده در شهر هستیم و ایجاد پل‌های عابر مکانیزه و نصب علائم و هشدارها در این زمینه می‌توانند به کاهش آمار فوق بسیار کمک کند.

 

انتهای  پیام/ز

در کشور ۴۴ درصد کشته‌های تصادفات عابران پیاده هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.