وب‌سایت صهیونیستی دبکافایل محتوای رایزنی اخیر مقامات ارشد روسیه و رژیم صهیونیستی درباره جنوب سوریه را فاش کرد.

پاسخ محکم روسیه به رژیم صهیونیستی؛ هرگز با خروج ایران از سوریه موافق نبوده‌ایمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم صهیونیستی مدعی است توافق بین آمریکا، روسیه و اسرائیل درباره جنوب سوریه به‌هم خورده است.

وب‌سایت نزدیک به محافل امنیتی اسرائیل با اشاره به تماس تلفنی اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، و همچنین رایزنی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع روسیه نوشت فرمول آمریکا، روسیه و اسرائیل که پس از هفته‌ها بحث و تلاش نفس‌گیر به دست آمد، اجرا شدنی نیست.

کاخ کرملین  روز جمعه اعلام کرد ولادیمیر پوتین و بنیامین نتانیاهو در تماسی تلفنی درباره تحولات خاورمیانه به ویژه روند اوضاع در سوریه رایزنی کردند.


 بیشتر بخوانید: عقب‌نشینی تدریجی اسرائیل از خواسته خروج ایران از سوریه


وب‌سایت دبکافایل با اشاره به رایزنی مقامات ارشد روسیه و رژیم صهیونیستی نوشت پس از این تماسهای تلفنی مشخص شد مذاکرات آمریکا و اسرائیل با روسیه درباره جنوب سوریه از جمله در خصوص عدم حضور نیروهای ایرانی و حزب‌الله در نزدیکی مرز سرزمین‌های اشغالی (بلندیهای جولان) عملی نیست.


بیشتر بخوانید: تنها دست‌آورد نتانیاهو به روسیه چه بود؟


وب‌سایت صهیونیستی دبکافایل شکست و اجرایی‌نشدن این مذاکرات را «چرخش ۱۸۰ درجه‌ای و یک‌باره روسیه» می‌داند، چرا که «مقامات روس (در تماس‌ تلفنی اخیر) اعلام کردند مسکو هرگز با خروج ایران و نیروهای حزب‌الله از مرز سرزمینهای اشغالی و یا در کل از سوریه موافق نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار