قهرمان پرتاب وزنه آسیا گفت: اگر ترس از مصدومیت نبود می‌توانستم عملکرد مطلوب تری در مسابقات بلاروس داشته باشم.

علی ثمری ملی پوش پرتاب وزنه ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکردش در رقابت‌های بین المللی بلاروس بیان کرد: پس از مصدومیتی که در جریان اردوی لهستان برایم بوجود آمد تصمیم گرفتم به ایران بازگردم تا درمان بپردازم. پس از مدتی شرایطم بهبود یافت و به همین علت برای سنجش میزان آمادگی در رقابت‌های بین المللی بلاروس به میدان رفتم و اگر ترس از مصدومیت نبود می‌توانستم عملکرد مطلوب تری در این مسابقات داشته باشم.

دارنده عنوان قهرمانی پرتاب وزنه قهرمانی آسیا در ۲۰۱۷ اودیشای هند در پاسخ به این سئوال که پس از شرکت در رقابت‌های بین المللی مینسک برنامه هایش چیست، گفت: برنامه خاصی مد نظرم نیست و می‌خواهم در مرحله نهایی لیگ طلایی پیش از شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مشهد به میدان بروم. امیدوارم بتوانم با غلبه بر ترس رکودی بهتر از رکورد‌های پیشین خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کنم.

او درباره عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های بین المللی بلاروس نیز گفت: به جز چند نفر که موفق به کسب مدال شدند، سایر نمایندگان ایران به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوایی نتوانستند شایستگی هایشان را به اثبات برسانند. البته امیدوارم وضعیت من و سایر ملی پوشان دوو میدانی روز به روز مناسب‌تر گردد تا تیم قدرتمندی به بازی‌های آسیایی اعزام شود.

ملی پوش دوو میدانی کشورمان در پایان تصریح کرد: تمام سعی ام بر این است تا پیش از آغاز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به روز‌های اوجم باز گردم تا بتوانم برای ایران در این بازی‌ها افتخار آفرینی کنم. با توجه به نتایج مسابقات اخیری که دوومیدانی برای کشورمان بدست آورده شک ندارم که باز هم می‌توانیم پرچم کشورمان را در جاکارتا به اهتزاز در بیاوریم.


بیشتر بخوانید:۳ مدال طلا و یک نقره ره آورد دوومیدانی کاران در روز نخست تورنمنت بین المللی بلاروس


انتهای پیام/

اظهارات ثمری درباره آخرین شرایطش پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار