مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین از برگزاری همایش تاریخ و فرهنگ نمین در این شهرستان به مناسبت بزرگداشت هفته استان اردبیل خبر داد.

منوچهر نورزاده، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: این رویداد عصر امروز اول مرداد ماه در دانشکده فن آوری های نوین و با هدف معرفی تاریخ و پیشینه فرهنگی و گردشگری شهرستان نمین برگزار می شود.

وی با اذعان به اینکه برنامه های متنوعی در شهرستان به مناسبت هفته گرامیداشت استان اردبیل پیش بینی شده است، ادامه داد: موزه صارم السلطنه شهرستان نمین از دوم مرداد ماه به مدت یک هفته میزبان نمایشگاه اسناد و نسخ خطی و قدیمی شهرستان خواهد بود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین به معرفی مرکز نمین شناسی اشاره و تاکید کرد: بعد از معرفی این مرکز واقع در موزه شهرستان، اسناد خطی در این مرکز نگه داری می شود.

نورزاده گفت: همچنین تور نمین گردی جهت بازدید گردشگران از آثار شاخص شهرستان با سرویس رایگان در مقابل نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان و میادین اصلی شهر پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: علاقه مندان جهت استفاده از این تور می توانند با شماره 04532327132 تماس حاصل نمایند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین ابراز امیدواری کرد با برنامه های تدارک دیده شده بخشی از ظرفیت های شهرستان معرفی شود.

انتهای پیام/ح

تور نمین گردی برگزار می شود

برچسب ها: هفته اردبیل ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.