جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۹ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی وجود انواع موتورسیکلت با حجم بالا در یکی از پارکینگ‌های شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر موفق شدند، پارکینگ این موتور سیکلت‌ها را که متعلق به فردی اهل و ساکن تهران بوده، شناسایی کنند.

سرهنگ مفخمی گفت: با هماهنگی قضائی متهم به قاچاق دستگیر شد و در بازرسی از پارکینگ اختصاصی وی ۹ دستگاه موتور سیکلت با حجم‌های ۱۰۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ سی سی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی موتورسیکلت‌های مکشوفه را ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: موتورسیکلت‌ها پس از تشکیل پرونده تحویل سازمان اموال تملیکی و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

کشف موتور قاچاق در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.