رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۱۱ دستگاه کولر خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و انجام گشت‌های هدفمند خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ پهلوانی از دستگیری راننده خودرو‌ی مورد نظر در این عملیات خبر داد و گفت:در بازرسی از این خودرو ۱۱ دستگاه کولر خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالا‌های کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

وی با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است، گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از شهروندان خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ


کشف کالای قاچاق در چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.