نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان با ترور شخصیت های کشور، جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی قصد براندازی نظام را داشتند اما مردم قدرتمندانه ایستادگی می کنند.

دشمنان اسلام درصدد براندازی نظام هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در مراسم ترحیم شهدا حادثه تروریستی مریوان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه هیچ مرگی بالاتر از شهادت نیست، گفت: خداوند هرکس را بخواهد به بالاترین درجه از مرگ برساند آن را شهید می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بالاترین مقامی که انسان در دنیا می تواند کسب کند مقام شهادت است، عنوان کرد: بالاترین چیزی که صالحین از خدا می خواهند شهادت است و خداوند آن را به صالحان می رساند.

وی افرود: مرگ به دنبال انسان است و هیچ کس نتوانسته است با پنهان شدن از مرگ فرار کند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: خوش به حال کسانی که در راه خدا به دست پست ترین و رذل انسان ها کشته می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: فرهنگ شهادت و شهادت طلبی از صدر اسلام وجود داشت و همه مسلمانان آرزو رسیدن به درجه شهادت را داشتند.

وی با بیان اینکه این حادثه یادآور کنار هم بودن پیشمرگان کرد و بسیجیان در جنگ کردستان بود، گفت: شیعه و سنی در کنار هم ایستاده و شهید می شوند اما عزت و افتخار خود را نمی فروشند و خداوند یاور آنها خواهد بود.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: گروهک هایی مانند دموکرات عقیده ای لیبرالی دارند و اصلا خداوند را قبول ندارند و پژاک از آنها بسیار بدتر است.

وی افزود: اگر فرزندان شهید شما از خاک وطن دفاع نمی کردند این گروهک ها امروز خانه خدا را نابود کرده بودند و نام خدا را از روی زمین پاک می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان را تغییر داد، گفت: این انقلاب توانست دین خدا را در جهان نگه دارد و خداوند به مسلمانان توان داد تا در مقابل کفار بایستند.

وی افزود: دشمنان با جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های کشور و جنگ اقتصادی قصد براندازی نظام اسلامی را دارند اما ایران اسلامی پس از ۴۰ سال قدرتمندانه ایستادگی می کند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: در دهه ۵۰ آمریکا را از کشور بیرون کرده و در دهه ۹۰ آنها را از منطقه بیرون کردیم و آمریکا امروز در منطقه پایگاهی ندارد.

انتهای پیام/ز

شهادت بالاترین مقام انسانی

برچسب ها: حمله تروریستی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.