رئیس هیئت بوکس استان تهران گفت: تمام تلاش هیئت بوکس این است که امکانات مادی لازم را برای بوکسور‌های تیم ملی فراهم کند.

ستارپور: هدف هیئت بوکس، تامین آرامش برای بازیکنان استمحمد ستارپور رئیس هیئت بوکس استان تهران در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من در دوره‌های قبلی عضو تیم ملی بوکس بودم و حال و روز این رشته ورزشی را به خوبی درک می کنم. دغدغه این روزهای من این است که امکانات لازم مادی را برای ورزشکاران به خصوص بازیکنان اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ فراهم کنم. ما به دنبال کشف استعداد‌ها و گسترش فرهنگ سازی بوکس در بین خانواده هستیم؛ چرا که بوکس از نظر آسیب‌های جسمانی حتی از رشته‌هایی مثل فوتبال و والیبال کمتر است. از این رو سرمایه گذاری‌های لازم را جهت آشنایی خانواده‌ها با بوکس انجام می‌دهیم.

همکاری با رقبای انتخابات هیئت بوکس تهران

او تصریح کرد: هیئت بوکس تهران خواهان همکای با سایر رقبا از جمله مصطفی نکو لعل آزاد است. او یکی از مدیران خوب ورزش استان است. مجمع انتخابات هم همانند یک مسابقه بوکس می‌ماند که پس از اتمام مسابقه 2 طرف رفیق خواهند بود. امیداوارم که بتوانیم همکاری بسیار خوبی با نکولعل آزاد داشته باشیم.

۳ ورزشکار تیم ملی از استان تهران

ستارپور خاطرنشان کرد: هر سه بازیکن اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا از استان تهران هستند و تا جایی که در توان ما باشد، از نظر مالی بازیکنان را کمک خواهیم کرد. مهمترین و اساسی‌ترین مشکل ورزشکاران مشکل مالی است است. هیئت بوکس تهران به دنبال ایجاد آرامش برای اعضای تیم ملی است تا در بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کنیم. اکبر احدی سرمربی تیم ملی، در این مدت که به مسابقات بین المللی اعزام شد، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و امیدواریم با این کارنامه درخشان در مسابقات آسیایی مدال کسب کند.

هیئت بوکس تهران خانه پیشکسوتان و قهرمانان است

ستارپور گفت: هیئت استان تهران، خانه تمام بوکسور‌های موافق و مخالف من است و از همه‌ی آن‌ها استفاده خواهیم کرد. در برای انجام یک کار گروهی موفق از تمام پیشکسوتان و قهرمانان این رشته دعوت می‌کنیم تا بتوانیم کمک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان تهران باشیم.

تلاش برای صدور مجوز بوکس بانوان

او خاط نشان کرد: هیئت استان تهران زمانی می‌تواند بوکس بانوان را راه اندازی کند که دستور مستقیم از فدراسیون بوکس صادر شده باشد. اگر این دستور صادر شود متعاقبا هیئت بوکس استان تهران وظیفه‌ی برگزاری دوره‌های مربی گری را دارد؛ این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فدراسیون بتواند دستورش را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار