معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: شهید رضایی نژاد بر تارک ایران و ایلام می‌درخشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد نوذری معاون استانداری ایلام امروز در مراسم هفتمین سالگرد شهادت دانشمندهسته‌ای شهید رضایی نژاد اظهار داشت: اوج مظلومیت این شهید آنجاست که بسیاری از دانشگاه‌های معتبر اروپایی از او دعوت کرد تا در کشور آن‌ها به فعالیت‌های علمی ادامه دهد، اما این شهید عزیز با توجه به میهن پرستی خاصی که داشتند اسرار بر حضور در همین کشور و خدمت به همین مردم داشتند و در این راه جان عزیز خود را نثار این نظام و ملت کردند.

وی، شهید رضایی نژاد را نخبه‌ای متعهد و مسئولیت پذیر دانست و تصریح کرد: پاداش چنین انسان‌های ارزشمندی کمتر از شهادت نیست و این پاداش خداوند به کسانی است که در راه او و خدمت به مردم قدم بر می‌دارند.

نوذری تصریح کرد: شرایط امروز کشور نیاز اساسی به همدلی، وحدت و هم گرایی دارد لذا همه جریان‌ها و دسته‌های سیاسی باید اختلافات را کنار گذاشته و همه در راستای منافع ملی حرکت کنند.

وی شرایط منطقه را بسیار حساس دانست و بیان داشت: امروز ما بیش از پیش نیازمند روحیه ایثار و فداکاری دوران جنگ تحمیلی هستیم تا بسیجی وار موانع را یکی پس از دیگری از پیش روی خود برداریم.

نوذری در ادامه شهرستان آبدانان را دارای ظرفیت‌های مناسب برای توسعه دانست و تأکید کرد: باید از این ظرفیت برای رفع مشکلات این شهرستان که بیشتر اشتغال بوده استفاده کرد.

وی سپس به پروژه عظیم تونل کبیر کوه اشاره کرد و گفت: با افتتاح تونل کبیر کوه که با اختصاص اعتبارات ملی و استانی تا پایان سال مالی به بهره برداری می‌رسد این شهرستان از بن بست جغرافیایی خارج خواهد شد و امکان ایجاد فعالیت‌های اشتغال زایی و طرح‌های اقتصادی و تولیدی بیشتری در شهرستان فراهم خواهد شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

 

شهدا مایه افتخارند

برچسب ها: شهدا ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.