معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شاخص‌های ارزیابی در سامانه سواد آموزی، برگزاری مسابقات کشوری ، خلاقیت و کیفیت بخشی نشان از برتری استان در کشور دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، غلامرضا دانش‌فر صبح سه‌شنبه در نشست بهبود کیفیت سوادآموزی اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه برنامه‌های سوادآموزی در استان بوشهر صورت گرفته و به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: بر اساس شاخص‌های شانزده‌گانه کشوری ارزیابی عملکرد ، سواد آموزی استان بوشهر در رتبه خوب و قابل تقدیر قرار گرفته است و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که رتبه استان بالاتر از شاخص‌های کشوری قرار دارد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برتری ۵.۳۸ درصدی جایگاه استان در شاخص هزینه کرد منابع و نیز ۹۰.۱۳ درصدی در شاخص نظارت و ارزشیابی نسبت به کل کشور خبر داد.

وی بیان کرد: در شاخص هزینه کرد منابع، رتبه استان ۵.۱۳۲ درصد و متوسط کشور ۹۴ درصد ارزیابی شده و همچنین شاخص نظارت و ارزشیابی استان ۹۰.۱۰۵ درصد بوده و متوسط کشور ۹۲ درصد ارزیابی شده است.

دانش‌فرادامه داد: شاخص‌های ارزیابی در سامانه سواد آموزی، برگزاری مسابقات کشوری ، خلاقیت و کیفیت بخشی نشان از برتری استان در کشور دارد.

وی با تقدیر از تلاش بی وقفه همکاران خود در حوزه سواد آموزی استان، مناطق و شهرستان‌ها، ارتقای رتبه استان را ارزیابی شاخص‌های کشوری به آنان تبریک گفت و افزود: در سال جاری با تلاش و کوشش فراوان سعی در نگهداری این رتبه برتر استان و نیز بهبود دیگر شاخص‌های عملکردی در حوزه سواد آموزی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

استان بوشهر در حوزه سوادآموزی بالاتر از شاخص‌های کشوری قرار دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.