مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: آمار پرونده های تعزیراتی این استان در چهار ماه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل 25 درصد افزایش یافته است.

حسین نجف زاده، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: امسال 50 پرونده تعزیراتی در اداره تعزیرات حکومتی تشکیل ، به 49 پرونده رسیدگی شده و متخلفان اقتصادی به پردخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی همچنین گفت: در سال گذشته متخلفان اقتصادی در این استان بیش از 70 میلیارد ریال جریمه شدند و این جریمه به حساب خزانه واریز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار داشت: پرونده های تعزیراتی که مشمول دریافت جریمه نقدی شده اند شامل پرونده های مربوط به حوزه کالا و خدمات و در بخش های تخلفات بهداشتی قاچاق کالا و ارز و نیز مجازات های غیرنقدی از جمله ضبط و توقیف کالا و خودروهای حامل کالاهای قاچاق است.

نجف زاده با بیان اینکه اصناف قربانی وضعیت اقتصادی موجود کشور هستند، افزود: شرایط سخت اقتصادی موجود در بازار و تورم ناشی از مسائل اقتصادی موجب افزایش 40 درصدی شکایات مردمی در ادارات تعزیرات حکومتی استان شده است.

وی همچنین گفت: افزایش روز افزون اجاره بهای اماکن تجاری همراه با نبود ثبات قیمت کالا در بازار موجب وارد شدن ضرر به بازاریان و اصناف شده و استقبال و تقاضا از اماکن تجاری استیجاری در استان بطور محسوسی کاهش یافته است.

انتهای پیام/ع

پرونده های تعزیراتی قاچاق کالا و ارز در اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.