معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی از پذیرش 80 اثر برتر معلولین در نمایشگاه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی معلولین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رضازاده معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی معلولین گفت:  از ۲۰۰ اثر ۸۰ اثر به نمایشگاه راه پیدا کرد و ۱۰ اثر هم بعنوان بهترین اثرها شناخته شد که در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل خواهد شد .
 
وی افزود:  استان یزد با ۴ اثر ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان مشترکا ۲ اثر ، خراسان رضوی و کرمان با ۱ اثر به عنوان 10 اثر برتر  شناخته شد.
 
رضا زاده با اشاره به  آموزش هنرهای تجسمی و نقاشی در سال گذشته  برای معلولین ذهنی استان  بیان کرد: از ۲۵ بهمن ماه روند این برنامه  شروع و  تا ۱۷ اسفندماه ۹۶ ادامه داشت .
 
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی  به فعالیت مراکز در این امر اشاره کرد و گفت : ۴۴ مرکز در منطقه کویر فعالیت داشتند که ۳۹ مرکز به هتل راه پیدا کردند .
 
وی  از  افتتاح کافه هنر در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد : در کافه هنر آثار هنری معلولین در  مراکز و سایر معلولین به فروش می رسد و کافی شاپ هم توسط معلولین اداره خواهد شد .
 
رضازاده  اظهار کرد: کارهای هنری از جمله  اجرای موسیقی، نقاشی زنده و نمایش های کافه ای را خواهیم داشت .
 
صفاری مدیرکل دفتر توانبخشی روزانه بهزیستی کشور  نیز در این مراسم گفت: دفتر توانبخشی بهزیستی کشور  روزانه  پکیج آموزشی برای مراکز آموزشی تدوین و ارسال نموده  است.
 
وی ادامه داد:  تجهیز مراکز و حضور اساتید مشهور و موفق کشوری در پایگاه  است های هنری مراکز درنظرگرفته شده تا اقدامی جهت آموزش حرفه ای معلولانی که استعدادیابی شدند صورت گرفته است.
 
صفاری  در پایان گفت: در نهایت با ارائه آثار این هنرمندان در نمایشگاههای هتلی که در خراسان جنوبی امروز در هتل سپهر بیرجند راه اندازی می شود گام مهمی در حمایت از کالای ایرانی و تولیدات این هنرمندان معلول برداشته شود.
پذیرش  80 اثر برتر معلولین  در  نمایشگاه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی معلولین
 
 
 
پذیرش  80 اثر برتر معلولین  در  نمایشگاه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی معلولین
 
 
 
پذیرش  80 اثر برتر معلولین  در  نمایشگاه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی معلولین
 
انتهای پیام/ ط آ

فعالیت 44 مرکز  در زمینه هنرهای تجسمی

برچسب ها: بهزیستی ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.