استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رونق اشتغال در سطح استان، گفت: تعداد و تنوع طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر افزایش یابد.

تعداد و تنوع طرح‌های اشتغالزایی در استان بوشهر افزایش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست با معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به جدیت وزیر کار در موضوع اشتغال اظهار داشت: وزیر کار حساسیت ویژه‌ای روی موضوع اشتغال به ویژه اشتغال روستایی دارد و در استان هم این موضوع با جدیت دنبال می شود.

وی بیان کرد: تسهیلات اختصاص داده شده برای اشتغال روستایی باید در مسیر تعریف شده هزینه شود و در این صورت این تسهیلات می تواند بر اقتصاد، تولید و اشتغال تاثیرگذار باشد.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از اولویت هایی که بنده هر روز موضوع را پیگیری و دنبال می‌کنم، اشتغال است و آمار و ارقام اشتغال و تسهیلات اختصاص داده شده را شخصا روزانه پیگیری می کنم.

گراوند با اشاره به نشست های مکرر در استان برای رونق تولید اشتغال اضافه کرد: استان بوشهر ظرفیت های خوبی برای اشتغال دارد لذا اگر سیستم های اداری و بانکی کمک کنند بسیاری از این ظرفیت ها شکوفا می شود.

بانک‌های برای اشتغال همکاری کنند

وی بیان کرد: با وجود اینکه نظام بانکی مسائل خاص خود را دارد باید نهایت همکاری را برای اختصاص تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند تا موضوع اشتغال به خوبی حل و فصل شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: یکی از تاکیدات رئیس جمهور در نشست با استانداران اشتغال بود، لذا همه دستگاه‌های مرتبط با همکاری بانک ها زمینه اختصاص تسهیلات اشتغالزایی را فراهم کنند.

گراوند با بیان اینکه تعداد و تنوع طرح های اشتغالزایی افزایش یابد، گفت: برخی شهرهای استان ظرفیت ایجاد گلخانه دارند و این یک فرصت خوب برای تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: باید با همکاری بانک ها و ادارات مرتبط، سهمیه تسهیلات اشتغالزایی استان را در کوتاه ترین زمان محقق کنیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.