بخشدار ویژه خارگ گفت: مشکل زمین برای احداث استخر در جزیره خارگ برطرف شد.

مقدمات تحویل زمین برای ایجاد استخر جزیره خارگ فراهم شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ اظهار کرد: یکی از موارد مهم که در تابستان باید مد نظر مدیران بخش باشد حوزه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که در این حوزه به صورت جدی ورود داشته‌ایم و ساماندهی خوبی در حوزه آموزش و پرورش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیاز اصلی توسعه جزیره خارگ بحث زمین است، خاطرنشان کرد: در جزایر با مشکل زمین مواجه هستیم که خوشبختانه با همکاری اداره بنادر و دریانوردی، مدیران استانداری و فرمانداری توانستیم ۱۰ هزارمتر زمین برای توسعه فضای اوقات فراغت اهالی شریف خارگ و ایجاد فضای سبز در جزیره خارگ ایجاد کنیم.

رضایی تصریح کرد: مقدمات تحویل زمین برای ایجاد استخر جزیره خارگ توسط بخشداری وشهرداری جزیره خارگ فراهم شده است و امیدوار هستیم این خواسته به حق اهالی شریف خارگ اجرایی شود.

بخشدار ویژه جزیره خارگ بیان کرد: نگاه دولت به جزیره خارگ ایجاد زیر ساخت اساسی، اصولی و استاندارد است و الحمدالله در این حوزه‌ها در ۲ سال اخیر بسیار موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: قشر اعظمی از آمار انسانی جزیره خارگ را جوانان تشکیل می‌دهند و باید بستر‌های لازم برای بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت جوانان فراهم شود.

انتهای پیام/م

مشکل زمین برای احداث استخر در جزیره خارگ برطرف شد

برچسب ها: جوانان ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.