فرمانده سپاه بردسکن گفت:مرمت واحیای 7 رشته قنات توسط بسیج سازندگی و آستان قدس رضوی در روستا‌های مناطق کوهپایه‌ای بردسکن صورت گرفته است.

احیاء و مرمت هفت قنات در روستا‌های بردسکنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سرهنگ علی محبدی فرمانده سپاه بردسکن ر مراسم افتتاح دو رشته قنات در روستا‌های سنگ پیر و زیروقت از توابع بخش مرکزی بردسکن افزود: درراستای طرح محرومیت زدایی به همت بسیج سازندگی و با مشارکت آستان قدس رضوی و مالکین و با نظارت جهادکشاورزی 7 رشته قنات در روستا‌های سنگ پیر، زیروقت، خور، خمین، خنجری، سعادت آباد و کاسف، خشک و بی آب آن‌ها به شدت کاهش پیدا کرده بود.
 
وی گفت: با ورود بسیج سازندگی و مشارکت مالکین این قنوات مجددا احیاء و مرمت و لایروبی و آبدار نیز شد. 
 
فرمانده سپاه بردسکن افزود: برای احیاء و مرمت و لایروبی این قنوات درمجموع 200 میلیون تومان اعتبار صرف شده است که جای تقدیر و تشکر از آستان قدس رضوی، بسیج سازندگی استان و خودیاری مالکین قنوات می‌باشد.

درمراسمی با حضور، مدیر حوزه علمیه، فرمانده سپاه، مدیریت جهادکشاورزی و نمایندگانی از آستان قدس رضوی قنات‌های حاجی آباد در روستای سنگ پیر و قنات عنبرستان سفلی در روستای زیروقت از توابع بخش مرکزی بردسکن افتتاح شد.
 
انتهای پیام// ن.ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.