۷ مازندرانی در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال کشور تندیس برترین بودن را به خود اختصاص دادند.

مراسم برترین‌های فوتبال ایران در حالی دیشب در سالن همایش‌های برج میلاد و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون و سایر مسئولان رده بالای فوتبال کشور برگزار شد که سهم مازندرانی‌ها در کسب برترین تندیس‌ها به خوبی به چشم آمد و ۷ مازندرانی برترین شدند.

امید ابراهیمی نکایی بازیکن سابق باشگاه استقلال تهران به عنوان برترین بازیکن خط میانی لیگ برتر فصل قبل معرفی شد و کفش طلا و عنوان آقای گلی لیگ برتر هم به علی علیپور مهاجم مازندرانی پرسپولیس رسید.

برترین داور فوتسال هم یک مازندرانی بود و محمدرضا نصیرلو برای چندمین سال پیاپی بهترین شد و عنوان برترین مربی لیگ دسته اول هم به محمود فکری مربی جویباری تیم نفت مسجد سلیمان رسید که موفق شد تیمش را در لیگ دسته اول قهرمان کند.

برترین بازیکن فوتسال بانوان ایران هم یک مازندرانی شد نسترن مقیمی بازیکن مازندرانی تیم پالایش نفت ابادان برترین بازیکن فوتسال ایران شد و کفش طلای عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ساحلی هم به محمد مرادی بازیکن ساروی و سابق تیم شهریار ساری رسید که این فصل در پارس جنوبی توپ می‌زند.

کفش طلای عنوان آقای گلی لیگ نونهالان به محمد امین دوستعلی نوجوان مازندرانی رسید تا کلکسیون افتخارات مازندرانی‌ها کامل شود و با هفت عنوان یکی از برترین استان‌های فوتبال ایران باشد.

انتهای پیام/ر 

چشم نوازی مازندرانی‌ها در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.