سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین‌المللی انتظار می‌رود بخش خصوصی مشارکت لازم را داشته باشد.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان اردبیل باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌های بخش گردشگری در استان تقویت شده و توسعه یابد تا این امر زمینه‌ساز جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه شود.

وی گفت: در این راستا از سرمایه‌گذاران برای احداث و توسعه مراکز اقامتی به ویژه هتل‌های چهار و پنج ستاره در تمامی شهرها و مناطق استان اردبیل به شکلی همه‌جانبه حمایت می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا با تسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌ها زمینه‌ساز توسعه استان اردبیل در بخش مراکز اقامتی باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توسعه مراکز اقامتی مناسب و استاندارد را زمینه‌ساز ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران در استان و نیز فرصتی برای جذب گردشگران خارجی دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های مختلف استان در راستای تقویت تاسیسات گردشگری منطقه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

فلاحی با تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان بیان کرد: در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین‌المللی انتظار می‌رود بخش خصوصی مشارکت لازم را داشته و بخشی از توان خود را صرف معرفی این قابلیت‌ها در استان به ویژه به گردشگران دو کشور همسایه جمهوری آذربایجان و ترکیه کند.

انتهای پیام/ع

توسعه مراکز اقامتی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.