مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از آغاز توزيع لاستيک به نرخ دولتی از 26 تيرماه در اصفهان خبر داد و گفت: براساس آمار جمع‌آوری‌شده در روز 31 تيرماه 658 حلقه لاستيک و در روز اول مرداد ماه 915 حلقه لاستيک توزيع شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان،‌ مهدی خضری با بیان این که برقراری مباحث مرتبط با بیمه تکمیلی یکی از مطالبات جدی رانندگان بوده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و دستور ریاست سازمان  قرارداد بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان توسط کانون انجمن‌های نفس مؤسسات و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای کشور بسته شد.

وی افزود: رانندگان با در دست داشتن اصل و کپی کارت هوشمند راننده، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی راننده و همسر، ارائه شماره حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه باید به دفاتر پیشخوان دولت یا انجمن‌های صنفی خود مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای کاهش مشکلات رانندگان اقدامات مثبتی انجام شده است.

وی همچنین در رابطه با روند توزیع لاستیک حواله‌ای در انجمن‌ها و تشکلات صنفی دراستان اصفهان خاطرنشان کرد: روند رو به رشدی را دراین حوزه شاهد بودیم.

خضری با بیان این که توزیع لاستیک به نرخ دولتی از 26 تیرماه در اصفهان ‌آغاز شده است، اذعان داشت: براساس آمار جمع‌آوری‌شده در روز 26 تیر ماه، 54 حلقه لاستیک، 28 تیرماه 156 حلقه لاستیک، 30 تیرماه 374 حلقه لاستیک، 31 تیرماه 658 حلقه لاستیک و اول مرداد ماه 915 حلقه لاستیک توزیع شده است.

 

انتهای پیام/م

توزيع لاستيک کامیون در اصفهان

برچسب ها: حمل و نقل ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.