فرماندار کرمانشاه گفت : سوله ای نیمه کاره در محل پارک غربی تاق بستان طی سنوات گذشته ساخته شده و در تلاشیم با جذب سرمایه گذار این سوله را تکمیل و به نمایشگاه صنایع دستی تبدیل کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : سوله ای نیمه کاره در محل پارک غربی تاق بستان طی سنوات گذشته ساخته شده و در تلاشیم با جذب سرمایه گذار این سوله را تکمیل و به نمایشگاه صنایع دستی تبدیل کنیم.

وی گفت : در این راستا مذاکراتی را نیز با بخش خصوصی انجام داده ایم که با قطعی شدن حضور یک سرمایه گذار عملیات اجرایی تکمیل سوله را آغاز خواهیم کرد.
 
رنجبر افزود : عملیات مرمت و احیاء بازار سنتی کرمانشاه طی چند سال گذشته انجام شده و از آنجایی که بازار سنتی کرمانشاه از دیرباز یکی از مراکز مهم عرضه سوغات و صنایع دستی کرمانشاه بوده، احیاء این بازار به منظور کمک به رونق فعالیت هنرمندان صنعتگر مورد توجه جدی قرار داده ایم.
 
وی همچنین از اختصاص یک و نیم میلیارد ریال برای آموزش صنایع دستی در کرمانشاه طی امسال خبرداد و گفت: یک میلیارد ریال را نیز برای آموزش فرشبافی قرار داده‌ایم.

فرماندار کرمانشاه از شهرداری کرمانشاه و شورای اسلامی شهر تقاضا می شود بسته تشویقی مناسبی برای سرمایه گذارانی که می خواهند در بافت فرسوده، مسکن امید را احداث کنند در نظر گرفته شود.

وی گفت: موظفیم موضوع مسکن امید در بافت های فرسوده شهر کرمانشاه را با تامین زمین های دولتی مورد نیاز با جدیت پیگیری کنیم.

رنجبر افزود: زمین های دولتی موجود در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری که بالغ بر یک هزار و 250 هکتار در شهر کرمانشاه است ، باید شناسایی شود و لیست این اراضی متعلق به ادارات و نهادها را برای برنامه ریزی برای احداث مسکن امید اعلام کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اجرای بسته تشویقی برای سرمایه گذاران مسکن امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.