امیرکربلایی زاده استنداپ کمدین خندوانه، در روز ولادت امام رضا‌‌ع با انتشار پستی از امام رئوف میخواهد که هوای پدرش را داشته باشد.

خواسته کمدین خندوانه از امام رضابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر کربلایی زاده کمدین خندوانه، هم‌زمان با سالروز ولادت امام رضا‌‌(ع) با انتشار پستی با این مضمون که دو سال پیش در چنین روزی پدر خود را از دست است، برای او طلب مغفرت کرده و از امام رئوف می خواهد که هوای پدرش را داشته باشد.

امیر کربلایی زاده بازیگر تاتر و تلویزیون این روزها با اجرای استنداپ های جذاب خود در خندوانه بیش از پیش شناخته شده است.

گفتنی است که کمدین برنامه خندوانه بعد از پایان اجرای بازی خود در برنامه از مردم تقاضا کرد تا برای سلامتی پدرش دعا کنند. اما با گذشت چند روز، هم زمان با ولادت امام رضا(ع) این کمدین پدر خود را از دست داد.

امیر کربلایی‌زاده در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"دوسال پیش تو همین روز .... نیشابور بود،حالش اصلا خوب نبود وما نگران،
از چند روز قبل میگفت میخوام برم حرم امام رضا ،به دلم افتاده باید اونجا باشم،
میگفتیم بهش ایشالا میریم ولی الان نمیشه.. تا مثل دیشبی ،بهش گفتم بلیط هواپیما و آمبولانس از فرودگاه و بیمارستان تهران هماهنگ شده صبح ساعت ۶باید حرکت کنیم ایشالا بهتر که شدی با دل راحت میریم حرم امام رضا
دیگه اصرار نداشت و گفت باشه توکل به خدا..
با مادرم وخواهر بزرگترم کلی حرف زد و شوخی کرد و بعدش خوابید...
صبح مثل همیشه برای نماز صبح مامان رفت بالای سرش: حاج یوسف ،حاج یوسف بلند شو نماز صبح، حاج یوسف.... ..وبابا رفته بود
مشهد، زیارت ، حرم امام رضا
عرش ،زیارت ،حرم ابدی پرودگار
وچه آرام وچه خوشبخت ،خوشا به حالت بابا
امام رضا تولدت مبارک ،هوای بابا رو داشته باش".

خواسته کمدین خندوانه از امام رضا

/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
برنامه های طنز و شادی اگر تضادی با مسایل شرعی نداشته باشند با آنها موافقم .خندوانه هم برنامه موفقی بوده . حتی دیشب تا ساعت ۱ نیمه شب طول کشید اما اعتراض من به ساعت پخش آن است.مردم یک هفته کار میکنند تا شبهای پنجشنبه و جمعه ساعات خوشی را در کنار همسر خود بگذرانند. وقتی چنین برنامه شادی تا ساعت ۱ نصف شب ادامه پیدا میکند و مانع خواب بچه ها میشود حقوق زن و شوهرها ضایع میشود نتیجه آن هم ایجاد اختلاف در خانواده و از آن طرف کم شدن موالید است.لااقل در شبهای غیر پنجشنبه جمعه پخش شود یا در ساعات جلوتری مثل ۹ تا ۱۱ .لطفا به این نکته توجه شود. و به گوش رامبد پیر ! و متولیان پخش سیما برسد.