فعال سیاسی اصولگرا گفت:اصلاح طلبان همیشه از رئیس دولت به عنوان کاتالیزور برای دستیابی به اهدافشان استفاده کرده اند.

اصلاح طلبان از روحانی به عنوان کاتالیزور استفاده کرده اندلاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جدایی اصلاح طلبان به دلیل ناکارآمدی دولت از روحانی و آماده شدن برای انتخابات 1400،گفت: خواب اصلاح طلبان برای واگذاری مشکلات به رئیس جمهور تعبیر نمی شود، زیرا مردم بصیرت دارند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه تصریح کرد: اصلاح طلبان از ابتدا به دنبال استفاده از میوه های این درخت(دولت) برای خود بودند، که بعد همان درخت را از ریشه قطع کنند و اظهاراتشان برای جدایی از روحانی که بحث تازه ای نبوده به این دلیل است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان هر زمان که رئیس جمهور موفقیت هایی به دست می آورد بحث عبور از روحانی را مطرح می کردند و همیشه از رئیس دولت به عنوان کاتالیزور برای دستیابی به اهدافشان استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان اظهارات گذشته را تکرار می کنند، افزود:  اصولگرایان بر همدلی و تشکیل یک جبهه واحد در مقابل دشمنان تاکید دارند، حال آنکه اصولگرایان به عنوان جناح مقابل روحانی در صدد حمایت از وی هستند، اصلاحات نیز که بیشترین بهره را برده اند باید با بصیرت و متناسب با نیاز جامعه دولت را تقویت کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان تا چه زمان قصد پنهان شدن پشت یک کاندید را دارند؟، گفت: تا زمانی که یک رهبر هدایت گر، مناسب و قابل پذیرش نداشته باشند.  

افتخاری با اشاره به گمانه زنی ها مبنی بر تشکیل حزب از سوی حجت الاسلام رئیسی برای انتخابات مجلس اظهار کرد: درباره تشکیل حزب از سوی رئیسی برای انتخابات مجلس اطلاعی ندارم، اما معتقدم رئیس اسبق سازمان بازرسی کل کشور در پی خدمت است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد:همه افراد باید ظرفیت های خود را در خدمت نظام قرار بدهند و به میزان تاثیر گذاریمان به جامعه خدمت کنیم اما برخی، مردم را فقط برای انتخابات می خواهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
سر کار خانم افتخاری ببخشید عنوان کاتالیزور یعنی چه؟کلمه خارجی و رشته شیمی است ؟خواهشا کلمه ای باشد تا مخاطبان معنی آن را بفهمند.
آخرین اخبار