جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از افزایش ۱۵ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در چهارماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد؛ و گفت: این امر نشانه افزایش اعتماد مردمی به پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ ناصر فرشید جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: درچهارماهه نخست سال جاری بیش ۳۸۲ هزار تماس مردمی با مرکزفوریت‌های پلیس استان برقرار شده است که این میزان تماس نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته ونشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.

وی ضمن بیان اینکه پلیس استان امیدوار است لایق وشایسته این اعتماد مردم باشد افزود: ازتماس‌های گرفته شده ۳۴ درصد عملیاتی ومنجر به کسب نتیجه شده است و ۵۲ درصد از این تماسها، مربوط به مواردی است که شهروندان از پلیس درخواست راهنمایی وارشاد داشته اند.

جانشین انتظامی استان یادآور شد: مهمترین مسئله‌ای را که شهروندان عزیز بایستی مدنظر قرار دهند، تماس بامرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ است، به طور مثال چنانچه خودرویی مورد سرقت قرارگرفت و در همان لحظه مورد سرقت به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد این مورد جزو اقدامات فوریتی پلیس بود و چنانچه سرقت خودرو مربوط به روز یا ایام قبل بوده، موردفوریتی نیست، اما همکاران ما در صحنه سرقت حضور خواهند یافت و این حضور شامل مدت زمان مورد فوریتی نیست.

انتهای پیام/ی

52درصد تماس های مردمی نیاز مردم برای دریافت راهنمایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار