شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری گیلان با معرفی برترین‌های این جشنواره به کار خود پایان داد.

اسفندیار ضیایی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز رشت؛  گفت: در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره رضوی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شده بود، از ۵۶ کودک، مدیران مراکز و مربیان کانون پرورش فکری گیلان قدردانی شد.

وی افزود: ۵۰۰ دست نوشته و دست ساخته‌های کودکان و نوجوانان عضو مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری گیلان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که بر اساس آرای داوران آثار ۲۰ کودک، ۱۸ مدیر مراکز و ۱۸ مربی پذیرفته و با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از آنان تجلیل شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مشارکت کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه در مناسبت‌های مذهبی را عاملی مهم در خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: امروزه دشمنان با همه توان در تلاش اند تا ضمن شبه افکنی میان قشر جوان جامعه، اهداف پلید و استکبار ستیزی خود را انجام دهند.

اسفندیار ضیایی تصریح کرد: آگاه بخشی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با معارف دین و ترویج بیش از پیش ارزش‌های اسلامی از برنامه‌های پیش روی کانون پرورش فکری در راستای تربیت دینی- اسلامی کودکان است.

 

انتهای پیام/م.ع

پایان جشنواره رضوی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.