شعبانی بهار:شانس کامپوند برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی بیشتر است

رئیس فدراسیون تیروکمان ایران گفت: تیم ملی در بخش کامپوند زنان و مردان رقابت‌های آسیایی جاکارتا شانس بیشتری برای کسب مدال خواهد داشت.

شعبانی بهار:شانس کامپوند برای کسب مدال بیشتر استغلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شانس مدال آوری تیروکمان در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: تیم ملی تیروکمان کشورمان در بخش کامپوند زنان و مردان شانس مدال آوری بیشتری دارد. بدشانسی بزرگ برای تیم ملی حذف بخش انفرادی کامپوند بود چرا که اسماعیل عبادی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ توانست مقام اول را کسب کند و با این اتفاق ما یکی از شانس‌های قطعی مدال را از دست دادیم البته به ریکرو نیز می‌توان امید داشت.

او در ادامه درباره نتایج ملی پوشان در مسابقات جهانی و آسیایی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و اردو‌هایی که برای کمانداران در نظر گرفته شده است، طبیعتا تیم ملی در هر دوره از مسابقات آماده‌تر می‌شوند تا در مسابقات آسیایی جاکارتا به اوج آمادگی و درخشش خود برسند. مسابقاتی که پیش از رقابت‌های اندونزی برگزار می‌شوند برای آمادگی کمانداران در مسابقات جاکارتا است و جنبه اردوی تدارکاتی دارد. رقابت‌های جهانی در آلمان و ترکیه بسیار سخت‌تر از مسابقات چین که در سطح آسیا برگزار شد، بود و به همین خاطر نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم، اما اهمیتی چندانی ندارد چراکه هدف اصلی جاکارتا است.


بیشتربخوانید:آخرین اردو تیم ملی تیروکمان شنبه برگزار می‌شود


انتهای پیام/

شنبه آخرین اردو تیم ملی تیروکمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار