رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان از برگزاری دومین دوره‌ی کلاس‌های آموزشی فصل تئاتر در این شهرستان خبر داد.

نسیرین سبحان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان در گفتگو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: با توجه به نیازسنجی هر شهرستان دومین دوره‌ی کلاس‌های آموزشی فصل تئاتر در شهرستان اردکان برگزار می‌شود و تاکنون ۶۰ نفر از هنرمندان و هنرجویان در زمینه‌ی کارگردانی و بازیگری ثبت نام کرده اند.

سبحان  افزود: به  هنر تئاتر  یشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌شود و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی هیچ اشتیاق و علاقه‌ای، حتی شناختی نسبت به  این حرفه  ندارند.

وی ادامه داد: تئاتر برای ادامه حیات خود به استقلال و پویایی نیاز دارد و ضرورت این استقلال وجود رابطه مستقیم میان اقتصاد تئاتر با حضور اجتناب ناپدیر مخاطبان بالفعل است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان گفت: زمانی مخاطبین به تئاتر گرایش پیدا می‌کنند که تئاتر به عنوان یک ضرورت فرهنگی؛ اجتماعی در جامعه نهادینه شده باشد.

وی افزود:  دوره‌ی کلاس‌های آموزشی فصل تئاتر در شهرستان اردکان  روز جمعه پنجم مردادماه  با حضور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان و نصیری در فرهنگسرای خاتمی اردکان شروع بکار می‌کند.

سبحان گفت : دوره این کلاس ها سه ماهه  است و هنرجویان در رشته های کار گردانی ،بازیگری و ئاتر آموزش می بینند.

انتهای پیام/ی

گارگاه آموزشی فصل تئاتر در شهرستان اردکان برگزار می  شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.