ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضاییه استان کرمان صبح امروز همزمان در سراسر استان کرمان با حضور کارکنان قوه قضاییه و خانواده‌های آنان آغاز شد.

ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضاییه در کرمان به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام اسدی معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با اعلام اینکه این مسابقات در ۴ مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و کشوری برگزار می‌شود، گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات با حضور بیش از ۶۹۰ شرکت کننده، همزمان در بیش از ۲۰ حوزه در سراسر استان کرمان در حال برگزاری است.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اشاعه، ترویج و انس با قرآن کریم، شناسایی، تشویق و بهرمندی از توانمندی‌های نخبگان قرآنی دستگاه قضایی و ارتقا سطح آگاهی‌های قرآنی کلیه همکاران قوه و سازمان‌های تابعه و خانواده آنها است.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: افراد در این مسابقات در گروه کتبی شامل رشته‌های مفاهیم و حفظ موضوعی و در گروه شفاهی شامل رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ شرکت کردند.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۲ گروه سنی ۱۶-۴ و بزرگسال در حال برگزاری است گفت: در این مسابقات کارکنان قوه قضاییه، سازمان‌های وابسته، کارکنان شورای حل اختلاف، بازنشستگان و خانواده کارکنان شرکت کردند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: مرحله استانی این مسابقات در رشته‌های کتبی ۱۷ مرداد ماه و در رشته‌های شفاهی ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

مسابقات قرآنی کارکنان دادگستری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار