برگزاری اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رضایی سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور با اشاره به شرکت چهار نفر ورزشکار از آذربایجان شرقی گفت: بتول جهانگیری در پرتاب نیزه، مرضیه صدقی در پرتاب وزنه، سیامک صالح فرج اده در پرتاب وزنه و اسداله عظیمی در پرتاب دیسک و وزنه که از بخت‌های کسب مدال هست، به عنوان نمایندگان استان در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

وی افزود: کاظم زاده مربی مردان و شیرین یزدانی مربی زنان تیم ملی هم از آذربایجان شرقی در ترکیب کادر فنی حاضرند و ۶۰ نفر از کشور در پاراآسیایی هستند که دوومیدانی بیشترین عضو را دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با ۶۰ نفر شرکت کننده کاروان پارآسیایی، بهتر از دوره قبل که در اینچئون کره برگزار شد عمل کنیم.

رضایی گفت: هم اکنون اردو‌های ملی پوشان در مواد مختلف رشته دو و میدانی به صورت غیرمتمرکز در استان‌های مختلف زیر نظر مربیان خبره پیگیری می‌شود و تقریبا دوماه فرصت داریم تا به بهترین نحو ممکن نسبت به آماده سازی ورزشکاران مان اهتمام کنیم.

رضایی سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور افزود: با توجه به رنکینگ پاراآسیایی، ورزشکاران ما در وضع بسیارخوبی قرار دارند که این بازی‌ها فرصت خوبی برای ارتقای رنکینگ قهرمانان کشورمان است و ارزیابی مان از مدال آوری ملی‌پوشان کشورمان، حداقل ۷۰ مدال است که درموارد مختلف بر گردن این عزیزان خواهد درخشید.

رضایی ادامه داد: با توجه به دوره گذشته شش ورزشکار را به بدنه تیم ملی اضافه کرده ایم که گام خوبی برای مدال آوری هست. فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین همکاری خوبی در خصوص تامین ادوات و تجهیزات تمرین و کمیته ملی پارالمپیک هم از بابت پرداخت حقوق ورزشکاران عنایت خاصی داشته اند که امیدوارم با همدلی و دعای خیر مردم بتوانیم پاسخ در خوری به این اعتماد بدهیم.

گفتنی است؛ بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از ۱۰ تا ۱۸ مهرماه با حضور چهار نفر ورزشکار ملی پوش و سه نفر در ترکیب کادر فنی تیم ملی از آذربایجانشرقی در کشور اندونزی برگزار می‌شود. 

تیم ملی دوومیدانی جانبازان ومعلولان کشور، به سرمربیگری بهمن رضایی در پایگاه قهرمانی آذربایجان شرقی به تمرین پرداخت.

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری  اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور در تبریز

برچسب ها: جوانان ، دوومیدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.