نگهداری انقلاب از اصل انقلاب سخت‌تر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از حضور مردم استان در مراسم راهپیمایی روز قدس، عید سعید فطر و بزرگداست سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) قدردانی کرد و گفت: نگهداری انقلاب از اصل آن سخت‌تر است.

نگهداری انقلاب از اصل انقلاب سخت‌تر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، علیه رژیم آدم‌کش و کودک‌کش اسرائیل راهپیمایی روز قدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه قدس شریف آزاد خواهد شد تصریح کرد: درافتادن با آمریکا و اسرائیل از روز اول از سیاست‌های دوراندیشانه امام خمینی (ره) بود که باعث ماندگاری انقلاب شد در حالی که در آن زمان شوروی نیز وجود داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: امام راحل در آن زمان از خرد شدن استخوان‌های کمونیست سخن به میان آورد و هیأتی را با نامه راهی مسکو کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به خوبی می‌دانست که آمریکا چه توطئه‌هایی در سر دارد تأکید کرد: توطئه معامله قرن یک معامله علیه مردم مظلوم فلسطین است که این نقشه هم نقش بر آب خواهد شد.

فاضلیان خاطرنشان کرد: آمریکا با همکاری متحدانش در منطقه به دنبال رقم زدن رویداد‌هایی به نفع رژیم صهیونیستی است که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/د.ا

پاسداری از انقلاب اسلامی همواره در بین ملت وجود دارد

منبع : فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.