مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تخلیه و بارگیری در بنادر شهید بهشتی و کلانتری چابهار نسبت به سال قبل ۷۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جمع خبرنگاران در چابهار اظهار داشت: پس از تکمیل فاز نخست بندر شهید بهشتی و استقبال خوب سرمایه گذاران شاهد رشد و توسعه حمل و نقل در چابهار هستیم.

وی افزود: اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در توسعه و آبادانی بندر چابهار و سیستان و بلوچستان نقش بسزایی دارد.

راستاد اظهار داشت: در سالجاری شاهد رشد ۲۷ درصدی در فعالیت‌های بندری چابهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: درآمد بنادر سراسر کشور در سالجاری به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تخلیه و بارگیری در بنادر شهید بهشتی و کلانتری چابهار نسبت به سال قبل ۷۷ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به امضای چهار طرح سرمایه گذاری در چابهار اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی با رقم ۱۸۴ میلیارد تومان در بندر چابهار جای خوشحالی است.

وی ادامه داد: بندر چابهار برای صادرات و واردات کشور‌های همجوار نظیر هند و افغانستان بسیار مفید است و می‌تواند موجب رونق این کشور‌ها شود.

چهار قرارداد سرمایه گذاری امروز/پنجشنبه/ با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی، شماری از مدیران محلی و فعالان اقتصادی در بندر چابهار به امضا رسید.

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید ایران، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مقامات محلی و استانی به منظور شرکت در مراسم امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری، کلنگ زنی و افتتاح طرح‌های سرمایه گذاری به بندر چابهار سفر کرده اند.

معاونان وزیر راه و شهرسازی و تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان این وزارتخانه چهارشنبه شب در فرودگاه کنارک مورد استقبال سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار