رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برنامه‌ریزی شده تعداد یک هزار و ۲۵۰ طرح گردشگری تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز در مراسم افتتاح مجموعه هتل و آبدرمانی رویال­ پارک سرعین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 700 پروژه در بخش گردشگری در سطح کشور در حال اجرا بوده که برنامه‌ریزی شده تا از این تعداد یک هزار و 250 طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری بیان کرد: این بخش از مزیت ویژه‌ای نسبت به سایر بخش‌های برخوردار بوده به طوری که با سرمایه‌گذاری پایین می‌توان زمینه‌ساز توسعه اشتغال و سودآوری بالا در این حوزه شد.

وی در مورد ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل گفت: اردبیل ظرفیت بالایی برای توسعه بخش گردشگری با توجه به قابلیت‌هایی موجود آن دارد که توسعه زیرساخت‌های گردشگری راهکاری اساسی برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها به شمار می‌رود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: راه‌‌اندازی نخستین هتل اسکول کشور با مشارکت بخش خصوصی در این استان و شهرستان گردشگرپذیر سرعین یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های بخش گردشگری این استان به شمار می‌رود که می‌تواند زمینه‌ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه شود.

انتهای پیام/ع

راه اندازی نخستین هتل اسکول کشور در سرعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.