ارائه تسهیلات به 81 واحد تولیدی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۸۱ واحد تولیدی معرفی شده به بانک‌ها موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شدند که در مجموع یک هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها ارائه شده است.

سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: از جمله بخش‌هایی که در استان به دنبال شرایط و وضعیت سخت و حساس کنونی اقتصادی در کشور دچار مشکلات مختلفی شده‌اند واحدهای تولیدی بوده که به دنبال افزایش قیمت مواد اولیه و برخی مسائل دیگر با مشکلات مختلفی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیازمند همکاری و حمایت هر چه بیشتر دستگاه‌هایی اجرایی و بانک‌ها هستند، تصریح کرد: انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان دستگاه‌ها و مدیران بانک‌ها همکاری و مشارکت لازم را با واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید آنها داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: ما در جلسات ستاد تسهیل تلاش می‌کنیم که مشکلات و مسائل پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی را بررسی کرده و در راستای حل این مشکلات اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم که در همین راستا امروز مشکلات 13 واحد تولیدی و گردشگری بررسی و برای پرداخت تسهیلات، تقسیط و تعیین تکلیف بدهی، بخشودگی جرایم، استمهال بدهی برخی موارد دیگری که این واحدها داشتند تصمیماتی اتخاذ شد.

عاملی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رونق واحدهای تولیدی در استان بیان کرد: در بخش تولید و صنعت 337 متقاضی برای دریافت تسهیلات رونق تولید داشتیم که از این تعداد 224 متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند تا نسبت به پرداخت تسهیلات به این واحدها اقدام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از این تعداد واحد تولیدی و صنعتی معرفی شده به بانک‌ها 81 واحد موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند که در مجموع یک هزار و 720 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها ارائه شده است تا بتوانند با رفع مشکلات به فعالیت‌ها تولیدی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ع

ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.