مستند تلویزیونی جانباز شهید «حاج محمدصادق انبار لویی» جمعه پنجم مرداد ماه از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ به گفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این مستند گوشه‌هایی از زندگی، شرایط کاری، اشتغال، رشادت ها، سلوک کاری، معیشتی و رفتار پسندیده جانباز شهید «حاج محمدصادق انبار لویی» با دوستان، آشنایان و همکاران را برای مخاطبان بازگو می‌کند.

اکبری اضافه کرد: ین مستند از سلسله تولیدات رسانه‌ای است که برای عملیاتی شدن اهداف کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین ساخته شد.

وی اضافه کرد: در این مستند از آثار بصری، نوشتاری، دیدار و شنیداری که از شهید انبار لویی به یادگار مانده است هم بهره گرفته شده تا مخاطبان همراهی ملموس تری با روند و محتوای مستند داشته باشند.

اکبری اظهار داشت: مستند جانباز شهید «حاج محمدصادق انبار لویی» به تهیه کنندگی فاطمه باقری به مدت ۲۵ دقیقه به همت گروه تولیدات رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین تولید شده است و روز جمعه ۵ مرداد ماه ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه از شبکه قزوین پخش خواهد شد.

به یمن حضور جانباز شهید «حاج محمدصادق انبار لویی» در تأمین اجتماعی قزوین هم اکنون شعبه ۲ این اداره در قزوین به نام ایشان مزین شده است.
جانباز شهید «حاج محمدصادق انبار لویی» بیستم مهر ۱۳۳۴، در شهر قزوین به دنیا آمد، تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت؛ سپس به استخدام تأمین اجتماعی قزوین درآمد.

این جانباز شهید در دوران جنگ تحمیلی مسئول تدارکات جبهه بود که در دوم اسفند ۱۳۶۶ در منطقه دربندیخان عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ مسعود برادر کوچکتر ایشان هم در سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

از جانباز شهید «حاج محمدصادق انبار لویی» یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

تولید مستند جانباز شهید «حاج محمدصادق انبار لویی» در شبکه قزوین

برچسب ها: تولید فیلم ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار