مجمع عمومی شورا‌های اجرایی شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، امام جمعه ماهان و سایر مسئولین استانی و شهر ماهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجمع عمومی شورا‌های اجرایی شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، امام جمعه ماهان و سایر مسئولین استانی و اعضای شورای اجرایی هلال احمر استان در تالار فرهنگیان ماهان برگزار شد.

این جلسه با هدف آشنایی و تبیین شرح وظایف اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر در سطح شهرستانی و استان برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این جلسه اعضای شورا را بعنوان مشاور جمعیت در فعالیت‌های کلان و اجرایی جهت نیل به اهداف جمعیت با توجه به توانمندی و ظرفیت و تخصص اعضاء معرفی کرد.

رضا فلاح در این مراسم به نقش اعضای شورای اجرایی به عنوان مبلغ و معرف جمعیت در اجتماعات مختلف در جهت جلب همکاری مردم و نخبگان در رسته‌های مختلف بعنوان وظیفه اجتماعی هر فرد اشاره کرد و گفت: پایه فعالیت‌های جمعیت منابع داوطلبی است که اعضای شورا بعنوان جزئی از بدنه جمعیت در جذب منابع و امکانات از جمله از طریق شورای خیرین، جلب کمک‌های مردمی جهت پروژه‌ها و نیز شناساندن موضوع وقف و هبه کمک بسیار موثری هستند.

وی همچنین با اشاره به بهبود و ارتقاء سطح خدمات جمعیت به جامعه در راستای ماموریت‌های محوله افزود: اهتمام در برگزاری کمیته‌های چهارگانه امدادونجات، کمیته بهداشت، درمان و توانبخشی، کمیته داوطلبان، جوانان، موقوفات و امور فرهنگی و کمیته برنامه ریزی، بودجه، آموزش و تامین منابع مالی و پشتیبانی از اهداف اصلی تشکیل مجمع شورای اجرایی هلال احمر است.

 این برنامه سالانه با هدف تبیین اهداف تشکیل مجمع شورای اجرایی و اعلام گزارش مالی جمعیت در سال گذشته و همچنین ارائه پیشنهادات و تبادل نظر در نحوه بودجه بندی مالی جمعیت هلال احمر در سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اعلام گزارش مالی جمعیت هلال احمر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار