به منظور حمایت مؤثر، نظام مند و توانمندسازی سمن های جوانان استان کرمان، 39 طرح اجتماعی پس از مطرح شدن در شورای داوری تأیید شد.

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی برگزاری شورای داوری طرح های سمن های جوانان استان کرمان که با حضور معاون جوانان، دو نفر از نمایندگان سمن ها (یک خانم و یک آقا که بیشترین رای را در انتخابات مجمع سمن ها از مجمع عمومی کسب کرده اند) و دو نفر از اساتید مطرح استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: شورای داوری طرح های سمن های جوانان استان کرمان با حضور اعضا تشکیل و در نهایت در آن 39 طرح تایید شد.

وی، عمده موضوعات طرح های تأیید شده را شامل: کسب و کارهای اجتماعی کوچک، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانمند سازی حاشیه نشینان، گسترش ورزش همگانی، توسعه عدالت اجتماعی  و تدوین گزارش وضعیت اجتماعی شهرستان دانست.

اسدی هدف از انجام این کار را حمایت مؤثر و نظام مند از طرح و برنامه ها و توانمند سازی آنان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این کار، برگزاری کارگاه های آموزشی و شبکه سازی تخصصی سمن ها نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: شورای داوری برای 6 ماهه اول سال برگزار شده است که طی این مدت، بیش از 60 درصد از سمن های جوانان طرح ارائه داده بودند.

اسدی تعداد سمن های استان کرمان را 65 سمن اعلام کرد و یادآور شد: بیش از 100 درخواست  نیز به منظور ثبت سمن در سامانه وارد شده است که هم اکنون در حال طی مراحل صدور اعتبارنامه اند.

انتهای پیام/ب

شورای داوری طرح های سمن های جوانان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.