132 طرح عمرانی و زیرساختی در مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه وبویراحمد به همت قرارگاه سپاه فتح، مشارکت مردم و دولت اجرایی می شود.

اجرای 132 طرح عمرانی در مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کهگیلویه وبویراحمد از اجرای 132 طرح عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های گوناگون در مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد و گفت: بر اساس برآورد های اولیه اجرای این طرح ها نیازمند 80 میلیارد ریال اعتبار است .

سید مسعود پرهیزگار افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف آب، بهداشت، آموزش، خانه عالم، ساخت مسجد، بهسازی و احداث جاده‌ها در مناطق روستایی و دهستان‌های محروم استان است.

وی با اشاره به اینکه 24 مورد از این طرح‌ها در حوزه آبرسانی روستایی است افزود: از این تعداد 20 طرح با پیشرفت بیش از 90 درصد تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسند.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برخی مناطق هدف این قرارگاه اشاره کرد و افزود: دهستان‌های چین، زیلایی، سیلاب و کلوار شهرستان بویراحمد، بخش‌های ممبی و دیشموک در شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی از جمله این مناطق هستند.

گفتنی است دیروز پنج روستا در بخش لوداب شهرستان بویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

انتهای پیام/غ

آبرسانی به مناطق محروم

برچسب ها: سپاه ، بهداشت و درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.