یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه ای شده است که در آن می‌توانید اقامتگاه‌های ارزان را برای خود رزروکنید.

از رزرو ویلاهایی شیک و لاکچری تا خانه های روستایی در سامانه استارت‌آپیبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات جوانان  نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان  است که  رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت آپ‌ها بپردازد

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که در آن می‌توانید ارزانترین و بهترین سفر خود را تجربه کنید .

در این سامانه می‌توانید انواع خانه‌ها، هتل‌ها، ویلا‌ها و اقامتگاه‌های مسکونی را پیدا کنید و یکی از آنها را برای سفر خود انتخاب کنید و البته ویژگی مثبت این سامانه اقامت ارزان قیمتی است که برای شما به ارمغان می‌آورد .

در این سامانه هر یک از صاحبان مراکز اقامتی پیشنهادهای خود را به شما ارائه می‌دهند و همچنین جزئیات و ویژگی‌های آن محل را هم ذکر می‌کنند و شما برای آنکه سفری لذت بخش داشته باشید تنها کافی است که یکی از آنها را انتخاب کنید ویلاهایی شیک و لاکچری تا خانه های روستایی ساده در این سامانه قراردارند و شما بر اساس بودجه و سلیقه خود می‌توانید یکی از آنهارا انتخاب کنید.

سامانه ای که ویلاهای خود را به حراج می‌گذارد

از جمله ویژگی‌های منحصر بفرد این سامانه آن است که مراکز اقامتی با قیمتی بسیار کم اما با کیفیتی بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد همچنین به گفته صاحبان این استارت آپ گاهی اوقات می‌توان از حراجی این سامانه هم استفاده کرد یعنی و‌یلاهایی که قبلا با قیمتی بالا در اختیار مسافران قرار می‌گرفتند در برخی از ماه‌های سال حراج خورده و با یک چهارم قیمت به مشتریان داده می‌شوند.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار