امام جمعه سلماس گفت:هوشیاری مردم تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه سلماس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سلماس افزود: طی ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برنامه‌های مختلفی را برای تضعیف نظام اسلامی اجرا کرده اند که با هوشیاری مردم و مسئولان نقش بر آب شده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس و درشرایط کنونی که دشمن تمامی توجه خود را برای تحقق برنامه‌های خود در کشور متمرکز کرده است، وحدت، انسجام و هوشیاری بیش از گذشته ضرورت دارد.
خطیب نماز جمعه سلماس ادامه داد: رهبری در دیدار با دیپلمات ها، آنان را سربازان جبهه دیپلماسی و مدافعان ارزش‌های نطام مقدس عنوان و در این ارتباط چارچوب‌هایی را بیان کردند.
وی تاکید کرد: این در حالی است مقام معظم رهبری در ماه رمضان امسال نیز در دیدار با خدمتگزاران و کارگزاران نظام اسلامی چارچوب و خط مشی‌ها را روشن، شفاف و واضح بیان کردند.
امام جمعه سلماس ادامه داد: مقام معظم رهبری در ملاقات با سفرای خارجی هدف از تشیکل و فلسفه انقلاب اسلامی را حفظ منافع، استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت کشور عنوان کردند.
وی همچنین با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: دشمنان پس از قبول قطعنامه توسط کشورمان تصور می‌کرد ک. این پذیرش به دلیل ضعف بوده و بر این اساس از ۲ نقطه به ایران حمله کردند.
امام جمعه سلماس گفت: دشمنان فکر می‌کردند با این حملات می‌توانند به بخشی از سرزمین ما دست پیدا کنند که با ایستادگی و رشادت ملت ایران شکست سنگینی را متحمل شدند.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه سلماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.