قبادیان مدیر کل مخابرات استان کرمانشاه به همراه بازوند استاندار کرمانشاه از منطقه بیلوار کرمانشاه وضعیت ارتباطی روستاهای پیرکاشان ، بولان ، حسن آباد و کرم بست بازدید کردند .

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی بخش بیلوار اعلام کرد : بخش بیلوار با ۶۸ روستا از طریق سه سایت تلفن همراه اول ،۷ سایتGSM روستایی و سه مرکز تلفن ثابت کم ظرفیت دارای ارتباط تلفن ثابت و همراه می باشد که در این روستاها امکان استفاده از تلفن همراه اول در شبکه روستایی هم فر اهم شده است .

قبادیان بیان داشت : با توجه به سیاستهای وزارت ICT تا پایان سال جاری از طریق شرکت های وب امکان استفاده ی روستاهای بالای بیست خانوار از اینتر نت پر سرعت فراهم می شود .

وی با اشاره به اینکه  سایت روستای کرم بست بزودی به شبکه همراه اول ملحق و با استفاده از تکنولوژی 3G به شبکه اینترنت مجهز و مشترکین همراه اول می توانند از بسته های اینترنت استفاده‌ نمایند ، گفت : اتصال تعداد ۱۰ روستای منطقه بیلوار به فیبرنوری نیز تا پایان سال در بر نامه شرکت‌مخابرات می باشد.

انتهای پیام/س

اتصال 10 روستا به فیبر نوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.