جعفر عسگری گفت: اگر دستمزد یک بازیکن دسته یک فوتبال به ما تعلق می‌گرفت تا چندین سال تیم ملی فوتبال قطع عضو با مشکل بودجه مواجه نبود.

دستمزد یک بازیکن دسته یک فوتبال می‌تواند هزینه تیم ملی ما را تامین کندجعفر عسگری سرپرست تیم ملی فوتبال قطع عضو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: تیم ملی فوتبال قطع عضو کشورمان برای رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ مکزیک آماده می‌شود و اگر بتوانیم تعداد روز‌های اردو را بیشتر کنیم و دیدار‌های تدارکاتی داشته باشیم تیم ملی ما می‌تواند جزو ۴ تیم برتر جهان باشد، اما مشکلات کمبود بودجه مانع از برگزاری اردو‌ها و دیدار‌های تدارکاتی می‌شود.

او ادامه داد: اگرفقط دستمزد یک بازیکن لیگ دسته یک فوتبال را به ما می‌دادند به طور حتم تا چندین سال تیم فوتبال قطع عضو با مشکل مالی مواجه نبود و حتی نیاز نداشتیم که برای تهیه لباس بازیکنان به دنبال حامی مالی باشیم.

فعالیت و بازی‌های تیم ما دیده نمی‌شود

عسگری افزود: متاسفانه به دلیل اینکه فعالیت و بازی‌های تیم ما دیده نمی‌شود نمی‌توانیم با حامیان مالی به توافق برسیم چرا که آن‌ها به دنبال تبلیغ هستند و دیده نشدن بازی‌ها این فرصت را از تیم ما می‌گیرد.

فدراسیون جانبازان و معلولین مانند وزارت ورزش است

سرپرست تیم فوتبال قطع عضو در ادامه عنوان کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین مانند وزارت ورزش است چرا که رشته‌های زیادی را تحت حمایت دارد و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند نمی‌توانند برای تمام رشته‌ها هزینه کند.

نگران هستم به رقابت‌های جهانی اعزام نشویم

او تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را در پیش داریم فدراسیون با مشکل بودجه برای تامین اردو‌های تیم ما مواجه است و نگران هستم که مانند دوسال پیش به دلیل مشکل مالی نتوانیم به رقابت‌های جهانی مکزیک اعزام شویم.

عسگری بیان کرد: اگر به اندازه‌ای که به فوتبال پرداخته می‌شود به تیم ما نگاه می‌شد می‌توانستیم از حمایت حامیان مالی برخوردار شویم و برای تامین ابتدایی‌ترین نیاز‌های یک تیم به مشکل برخورد نمی‌کنیم.

نیاز به برگزاری اردو‌های بیشتر و دیدار‌های تدارکاتی داریم

او ادامه داد: برای اینکه ما هم بتوانیم مانند رشته والیبال نشسته افتخار آفرینی کنیم نیاز به برگزاری اردو‌های بیشتر و دیدار‌های تدارکاتی داریم که برای تامین این امر باید از حضور حامیان مالی استفاده کنیم. اگر مسابقات لیگ داخلی و قهرمانی کشور این رشته با حضور اصحاب رسانه برگزار و بازی‌ها دیده شود علاوه بر ایجاد انگیزه در بین بازیکنان، ما هم می‌توانیم با حامیان مالی قرارداد ببندیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال قطع عضو عنوان کرد: بازیکنان ما با یک پا و عصا فوتبال بازی می‌کنند و همانند بازیکنان تیم‌های فوتبال افراد سالم تلاش می‌کنند. اگر بودجه‌ای که در اختیار ما قرار می‌گیرد بیشتر شود می‌توانیم اردو‌های آمادگی بهتری را برگزار کنیم و به طور حتم تیم ما جزو برترین تیم‌های جهان قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:آغاز اردوی تیم ملی فوتبال قطع عضو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار