ثبت نام برای پذیرش در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) است از هشتم مرداد آغاز می‌شود.

اعلام زمان ثبت نام برای پذیرش در دوره های کارشناسی ناپیوستهبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ثبت‌نام  در رشته های بدون آزمون  دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷  در ۲ مرحله برگزار شد که مرحله اول (۲۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۹۷) و مرحله دوم( ۲۸ خرداد تا ۲ تیر ۹۷) بود و داوطلبان فرصت داشتند تا رشته های بدون آزمون مورد نظر خود را مشخص کنند.

ثبت نام برای پذیرش در این رشته‌ها  که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) است از روز دوشنبه ۸ مرداد آغاز می‌شود و این فرصت تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۲ مرداد ۹۷  اداه خواهد داشت.

داوطلبان برای ثبت نام باید مبالغ را از طریق اینترنت و به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان پرداخت کنند که رقم آن مبلغ ۲۷۰ هزار ریال (۲۷ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون در نظر گرفته شده است.

البته داوطلبان علاقه مند به  گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی– غیرانتفاعی است، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، ۵۵ هزار ریال (۵ هزار و پانصد تومان) دیگر نیز برای دوره‌های مذکور پرداخت کند.

داوطلبان توجه داشته باشند همزمان با ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته لازم است با مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کد رشته‌های امتحانی، نسبت به انتخاب و ثبت کد رشته محل‌های خود (پذیرش با سوابق تحصیلی) در فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

انتهای پیام/

دوشنبه؛ آغاز ثبت نام برای پذیرش در رشته های بدون آزمون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار