مدیر اجرایی جشنواره تئاتر مرصاد گفت : نتایج بازبینی مرحله اول آثار جشنواره ملی مرصاد اعلام شد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  تمری مدیر اجرایی جشنواره تئاتر مرصاد گفت : نتایج بازبینی مرحله اول آثار صحنه ای و خیابانی دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد اسلام آباد غرب اعلام شد و براساس آرا هیئت داوران بازبین این جشنواره در بخش صحنه ای و خیابانی۲۰ اثر برتر معرفی شدند.

وی گفت : داوران در بخش صحنه ای متشکل از آقایان هواس پلوک،سعید جمشیدی و سعید نوروزی و هیئت داوران بازبین بخش خیابانی متشکل از آقایان فتح اله نیازی، سید سروش پیمبری و مرتضی اسدی مرام آراء خود را پس از بررسی اعلام کردند.

تمری افزود : هیئت داوران بخش صحنه ای جشنواره ۱۲ اثر را به دبیرخانه جشنواره بدون اولیت معرفی کرد که از این تعداد ۹ گروه به صورت قعطی در جشنواره حضور خواهند داشت و ۳ گروه نیز به صورت مشروط و به شرط اصلاح نمایش معرفی شدند.

وی افزود : همچین هیات داوران بخش خیابانی آرا خود را در دو بخش کارهای دست اولی و اورجینال و کارهای تکراری غیر اورجینال به دبیرخانه تئاتر مرصاد معرفی کرد که با توجه به اینکه اولویت فراخوان دبیرخانه دهمین جشنواره تئاتر مرصاد بوده ۸ گروه انتخاب و در مرحله نهایی جشنواره حضور خواهند یافت.

مدیر اجرایی جشنواره تئاتر مرصاد گفت: دهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد با حضور ۲۰ گروه در دو بخش صحنه ای و خیابانی از ۲۲ مرداد ماه لغایت ۲۶ مرداد ماه در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اسلام آباد میزبان جشنواره ملی تئاتر مرصاد

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.