نخستین کلینیک تخصصی زخم در استان فارس، در بیمارستان شهید رجایی شیراز، راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیررضا مصباحی رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز، با اشاره به راه اندازی نخستین کلینیک تخصصی زخم در بیمارستان‌های دولتی استان فارس، در بیمارستان شهید رجایی شیراز، اظهار کرد: زخم، سومین اختلال پرهزینه پس از سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی عروقی، به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این مرکز، آماده خدمت رسانی به همه بیماران مبتلا به انواع زخم‌های مزمن همچون زخم‌های فشاری، سوختگی، دیابتی و زخم‌های جراحی است.

امیررضا مصباحی افزود: این کلینیک روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ آماده خدمات رسانی به بیماران است.

حسین عبدالرحیم زاده مسئول فنی کلینیک تخصصی زخم در بیمارستان شهید رجایی، نیز بیان کرد: با توجه به میزان بالای شیوع و بروز زخم فشاری و همچنین اهمیت پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به انواع زخم‌های مزمن، این مرکز به منظور بهبود کیفیت خدمات پرستاری و پزشکی، کلینیک تخصصی زخم فشاری را راه اندازی کرده است.

همچنین شهرام پایدار جراح عمومی این بیمارستان، گفت: در حال حاضر بیمارستان شهید رجایی شیراز با ارائه انواع خدمات سرپایی از سوی کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در حوزه درمان زخم، با بهره گیری از به روزترین روش‌ها و تجهیزات پزشکی، با کمترین هزینه، در سطح استان، آماده ارائه خدمات تخصصی به این نوع بیماران است.

انتهای پیام/ن

کلینیک تخصصی زخم در فارس

برچسب ها: درمان ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار