در ادامه ی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور که به میزبانی تبریز در حال برگزاریست، تیم های هندبال و فوتسال کرمان با شکست در مرحله حذفی از گردنه رقابت ها حذف شدند.

هاشم زاده تقی، رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با شرکت 4 هزار نفر در مقطع دوره اول متوسطه در رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و والیبال، در مقطع دوم متوسطه در رشته های بسکتبال و فوتسال و در مقطع ابتدایی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال به میزبانی تبریز در حال برگزاریست.

وی با اعلام اینکه تیم های هندبال کرمان و فوتسال جیرفت که به عنوان نمایندگان استان کرمان در این رقابت ها حضور داشتند، متأسفانه از گردنه ی رقابت ها حذف شدند، افزود: پیش از این نیز تیم بسکتبال سیرجان حذف شده بود.

زاده تقی تصریح کرد: تیم هندبال ناحیه دو کرمان که عملکرد بسیار خوبی در مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوره ی اول کشور داشت، برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم تهران رفت و در یک بازی نزدیک علی رغم شایستگی با نتیجه ۲۵ بر۲۴ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و در جایگاه پنجم کشور قرار گرفت .

وی یادآور شد: تیم فوتسال آموزشگاه شاهد جیرفت دیگر نماینده استان هم در رقابت های ورزشی دانش آموزان کشور در مرحله یک شانزدهم نهایی به دیدار نماینده استان فارس رفت و با قبول شکست در این دیدار از ادامه ی رقابت ها باز ماند.

انتهای پیام/ب

نمایندگان دانش آموزان استان کرمان از ادامه رقابت ها باز ماندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار